*nezaaa* administratorka
Število prispevkov : 106 Registration date : 23/02/2009 Age : 34 Kraj : con mi preciosas x3
| Naslov sporočila: Este Corazon Ned Mar 15 2009, 22:01 | |
| ESTE CORAZONCómo poder recuperar tu amor Cómo sacar la tristeza de mi corazón Mi mundo solo gira por tí
Cómo sanar este profundo dolor Siento correr por mis venas tu respiración Estoy tan conectada a ti Que hasta en mis sueños te veo, sin ti yo me muero
Y este corazón que te robaste cuando te marchaste Y te marchaste con mis besos Con mis besos y mis sueños
Y este corazón está latiendo cada vez más lento Y estoy sintiendo en mis adentros Cómo el fuego no se apagó No se apagó
Cómo calmar esta profunda obsession Cómo le explico a mi alma que se terminó Me estoy volviendo loco por ti Y hasta en mis sueños te veo Sin ti yo me muero
Y este corazón que te robaste cuando te marchaste Y te marchaste con mis besos Con mis besos y mis sueños
Y este corazón está latiendo cada vez más lento Y estoy sintiendo en mis adentros Cómo el fuego no se apagó
Sigue ardiendo, sigue ardiendo Mientras exista el amor No se apagó el amor
Uooooo uoooooo Y este corazón
Y este corazón está latiendo cada vez más lento Y estoy sintiendo en mis adentros Cómo el fuego no se apagó. PREVOD: Kako naj pridobim nazaj tvojo ljubezen, Kako pregnati žalost iz mojega srca, Moj svet se vrti samo zate.
Kako pozdraviti to globoko žalost, čutim tvoje dihanje kako teče po mojih žilah.
Tako zelo sem povezana s tabo, Da te celo v sanjah vidim, Brez tebe bi umrla.
Refren: In to srce, ki si ga ukradel, Ko si odšel… Odšel si z mojimi poljubi, Mojimi poljubi in sanjami.
In to srce bije, Vsakič počasneje, V sebi pa čutim ogenj, Ogenj ki še ni ugasnil, Ni ugasnil.
Kako pomiriti to globoko obsesijo, Kako pojasniti duši da se je končalo, Od ljubezni do tebe se mi meša, Celo v sanjah te vidim, brez tebe bi umrla.
Refren: In to srce, ki si ga ukradel, Ko si odšel… Odšel si z mojimi poljubi, Mojimi poljubi in sanjami.
In to srce bije, Vsakič počasneje, V sebi pa čutim ogenj, Ogenj, ki še ni ugasnil, Ni ugasnil.
Še vedno gori, še vedno gori, Dokler bo živa ljubezen, Ni še ugasnila ljubezen, Uhooo, Uhooo, To srce…
Refren… album: Nuestro Amor-2005 https://www.youtube.com/watch?v=9sko_dtMYGwhttps://www.youtube.com/watch?v=vp_6vnZri0s | |
|