[ Portinnoni - Amigas Para Siempre ]
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PortalKazaloGalleryIščiLatest imagesRegistriraj sePrijava

 

 Fan edition albuma Para olvidarte de mi?

Go down 
3 posters
AvtorSporočilo
KriiSt_
No pares
No pares
KriiSt_


Število prispevkov : 22
Registration date : 09/05/2009

Fan edition albuma Para olvidarte de mi? Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Fan edition albuma Para olvidarte de mi?   Fan edition albuma Para olvidarte de mi? EmptySob Maj 16 2009, 23:50

Neki oboževalki skupine RBD je promotor glasbene založbe EMI Music, ki je njen prijatelj povedal, da je možno, da bo izšel Fan Edition albuma Para olvidarte de mi, na katerem bodo poleg že izdanih nekatere nove pesmi skupine, ki so jih člani RBD-ja že posneli skupaj z ostalimi pesmimi, ki so izšle na zadnjem albumu. To posebno izdajo CD-ja naj bi poslali na trg, ko/če se bo dobro razprodal album Para olvidarte de mi.

Če se spomnite je vse to povedala tudi Dulce Maria med snemanjem zadnjega albuma. Rekla je, da so posneli tudi nove pesmi, ki bodo izšle kasneje, po izidu Para olvidarte de mi.


video:
https://www.youtube.com/watch?v=fUgB3HnJ2Yc

prevod videa:
"Posneli smo zelo veliko pesmi, ne vem točno koliko jih bo na albumu, mislim da dvanajst. So pa tudi bonus pesmi, ki bodo izšle kasneje."



A una fan el promotor de la disquera EMI Music que es su amigo le dijo que saldrá una Fan Edition del disco Para olvidarte de mi con algunas nuevas canciones que los integrantes de RBD ya las grabaron juntos con las canciones que ya han salido en su último disco. Esta edicion especial del disco se lo van a lanzar, pero hasta que se venda bien el disco Para olvidarte de mi.

Eso también lo dijo Dulce Maria durante las grabaciones de PODM. Dijo que aún hay nuevos temas que saldrán más adelante, después del lanzamiento de Para olvidarte de mi.

vir: univision.com
Nazaj na vrh Go down
*ßarßie girL*
No pares
No pares
*ßarßie girL*


Število prispevkov : 16
Registration date : 10/05/2009
Age : 29

Fan edition albuma Para olvidarte de mi? Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Re: Fan edition albuma Para olvidarte de mi?   Fan edition albuma Para olvidarte de mi? EmptyNed Maj 17 2009, 08:52

o cool Very Happy
Nazaj na vrh Go down
DuLxAnnyPORTINON
Portiñon
Portiñon
DuLxAnnyPORTINON


Število prispevkov : 208
Registration date : 17/05/2009
Kraj : že kje...

Fan edition albuma Para olvidarte de mi? Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Re: Fan edition albuma Para olvidarte de mi?   Fan edition albuma Para olvidarte de mi? EmptyPon Jun 22 2009, 14:43

to je qL
Nazaj na vrh Go down
Sponsored content





Fan edition albuma Para olvidarte de mi? Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Re: Fan edition albuma Para olvidarte de mi?   Fan edition albuma Para olvidarte de mi? Empty

Nazaj na vrh Go down
 
Fan edition albuma Para olvidarte de mi?
Nazaj na vrh 
Stran 1 od 1
 Similar topics
-
» Para olvidarte de mi (Para olvidarte de mi - 2009)
» cd Para olvidarte de mi
» Yo vivo por ti (Para olvidarte de mi - 2009)
» Desapareció (Para olvidarte de mi - 2009)
» Olvidar (Para olvidarte de mi - 2009)

Permissions in this forum:Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
[ Portinnoni - Amigas Para Siempre ] :: Portiñon in RBD :: Novice-
Pojdi na: