VaniLLa^Ninć administratorka
Število prispevkov : 51 Registration date : 09/05/2009
| Naslov sporočila: Adiós (Para oldvidarte de mi - 2009) Ned Maj 10 2009, 14:40 | |
| Adiós
Esto llegó a su final Cuánto te voy a extrañar Hoy que debemos partir Dejarlo todo hasta aquí Y aunque deba continuar Cómo poderte olvidar El recuerdo de ti Está muy dentro de mí
Jamás podré reemplazar tu amor Ni repetir lo que logramos sentir Siempre estaré agradecido, amor Tú me has dado lo que siempre soñé
Y hoy te digo adiós Te recordaré cuando salga el sol cuando escuche nuestra canción Y hoy que me alejaré Necesitas saber que estarás en mi corazón
Esto llegó a su final Y aunque me hace llorar Hoy me siento feliz Por formar parte de ti
Sé que debemos volar Por el momento terminar, acabar
Te quisiera pedir que no te olvides de mí
Jamás podré reemplazar tu amor Ni repetir lo que logramos sentir Siempre estaré agradecido, amor Tú me has dado lo que siempre soñé
Y hoy te digo adiós Te recordaré cuando salga el sol cuando escuche nuestra canción Y hoy que me alejaré Necesitas saber que estarás en mi corazón
Cuántas tristezas compartí Mis alegrías te las dí Y hoy te veo partir
Adiós Te recordaré cuando salga el sol Cuando escuche nuestra canción Y hoy que me alejaré Necesitas saber que estarás en mi corazón Esto llegó a su final Estarás en mi corazón Siempre en mi corazón Esto llegó a su final Estrás en mi corazón
-------------------------------------------------------
Nasvidenje
To bliža se koncu, koliko vas bomo pogrešali, danes ko to delimo, pustimo vse do sedaj, in čeprav moramo dalje, kako naj vas pozabimo, spomini na vas, so globoko v nas.
Nihče nemore zamenjati vaše ljubezni, niti ponoviti, kar smo čutili, vedno bomo hvaleženi, ljubezni vi ste nam dali kar sem vedno sanjali.
In danes vam rečemo nasvidenje, spomnite se ko zaide sonce, ko boste poslušali naše pesmi, in danes ko se oddaljujemo morate vedeti, da ste v naših srcih.
To bliža se koncu, in sedaj nas spravlja v jok, danes se počutimo srečni, ker smo del vas.
Vem da moramo leteti, ta trenutek popolnoma, končati
Radi bi prosili, da ne pozabite na nas.
Nihče nemore zamenjati vaše ljubezni, niti ponoviti, kar smo čutili, vedno bomo hvaležen, ljubezni vi ste nam dali kar sem vedno sanjali
In danes vam rečemo nasvidenje, spomnite se ko zaide sonce, ko boste poslušali naše pesmi, in danes ko se oddaljujemo morate vedeti, da ste v naših srcih.
Koliko žalosti smo bili deležni, našega veselja vam delimo, in danes vas vidimo deliti.
Nasvidenje spomnite se ko zaide sonce, ko boste poslušali naše pesmi, in danes ko se oddaljujemo morate vedeti, da ste v naših srcih. To bliža se koncu, ostali boste v naših srcih, vedno v naših srcih, to bliža se koncu, ostali boste v naših srcih. | |
|